Accidentul de la Budai

In data de 21.02.2009 la ora 15:52, intre Sarca si Podu Iloaiei, la trecerea la nivel cu calea ferata din halta de miscare Budai (trecere la nivel cu calea ferata, fara bariere, prevazuta cu instalatie de semnalizare automata luminoasa alternativa intermitenta si avertizare sonora), trenul 1765 (Iasi - Timisoara) a surprins si lovit un autotren. In urma impactului, s-a produs avarierea locomotivei, deraierea primului vagon de toate osiile, avarierea celui dea-l doilea vagon, avarierea firului I pe o distanta de 80 m, ruperea unui stalp al liniei de contact de pe firul II, decesul conducatorului auto si ranirea a trei calatori din tren.
Circulatia feroviara a fost intrerupta pe ambele fire pana la ora 21:08, cand s-a redeschis firul II cu restrictie de viteza de 15 km/h pe o distanta de 300 metri. Intarzie 10 trenuri cu 2340 minute.
Pentru ridicarea vagonului deraiat s-a utilizat macara de 80 tf.
In data de 21.02.2009 la ora 15:52, intre Sarca si Podu Iloaiei, la trecerea la nivel cu calea ferata din halta de miscare Budai (trecere la nivel cu calea ferata, fara bariere, prevazuta cu instalatie de semnalizare automata luminoasa alternativa intermitenta si avertizare sonora), trenul 1765 (Iasi - Timisoara) a surprins si lovit un autotren. In urma impactului, s-a produs avarierea locomotivei, deraierea primului vagon de toate osiile, avarierea celui dea-l doilea vagon, avarierea firului I pe o distanta de 80 m, ruperea unui stalp al liniei de contact de pe firul II, decesul conducatorului auto si ranirea a trei calatori din tren.
Circulatia feroviara a fost intrerupta pe ambele fire pana la ora 21:08, cand s-a redeschis firul II cu restrictie de viteza de 15 km/h pe o distanta de 300 metri. Intarzie 10 trenuri cu 2340 minute.Pentru ridicarea vagonului deraiat s-a utilizat macara de 80 tf.
  • 10

    10

  • 11

    11

  • 12

    12

  • 13

    13

  • 14

    14

  • 15

    15

  • 16

    16

  • 17

    17

  • 18

    18

Random image

Share